  • Data: 2012-11-12 21:49:28
    Temat: Re: Ocieplenie dachu jak zacząć
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Adams" <a...@n...pl> wrote in message
    news:k7qisv$jn4$1@speranza.aioe.org...

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    > Czesc ;-)

    > Szacun Kiki.
    > Ja nie widzialem zeby ktos mial tak zrobione, ale
    > ma to sens.

    Pociesz się, mnie też tak spierdolili. Oni się nie znają na własnym
    zawodzie. Nikt, od wykonawcy przez kierbuda czy inspektorów. Budowlanka to
    selekcja negatywna.
    Od początku robiłem remont - rok w rok jedną "ćwiartkę" powierzchni.
    Musiałem zrobić szczelinę od wewnątrz, dać wiatroizolację, kleić żeby nie
    przewiewało, a i tak widzę, że śmiała decyzja w ostatnim roku dała dodatkowe
    plusy. Mianowicie pogrubiłem izolację skosów z 25 do 35cm. Z pomieszczeń
    prawie nie ucieka ciepło.
    Jeszcze muszę coś zrobić z sufitem i jedną łazienką, w której czuć wiaterek.