  • Data: 2022-07-03 21:59:05
    Temat: Re: Ogrzewanie 50 metrowego mieszkania
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 3 July 2022 at 21:25:39 UTC+2, Cavallino wrote:

    > A co proponujesz, skoro pompa to Twoim zdaniem zbytek?

    > Nie, w domu ze 130m2.
    > W mieszkaniu raczej nie wyjdzie drożej, prawda?
    pompa ciepla to syf i bełkot i jedynie jako 3.źródło grzania, bo gdy silne mrozy nic
    nie grzeje
    a generuje 50% strat w porównaniu z grzaniem elektrycznym.

    Na północy Europy, w Kanadzie, nikt nie jest gópi aby grzać pompa zimą i podczas
    mrozów nic nie grzeje i trzeba wyłaczyć, zeby sama nie zamarzla i snieg nie zasypał i
    elektronika nie padła
    bo nikt nie naprawia zepsutego zloma