  • Data: 2022-07-03 23:11:11
    Temat: Re: Ogrzewanie 50 metrowego mieszkania
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 3 July 2022 at 22:55:38 UTC+2, ToMasz wrote:
> [...]
    ogrzać 2 pokoje plus kuchnia łazienka łącznie 50 m 2. Plus cwu oczywiscie

> [...]
    > padnie, a energii na ogrzanie i cwu będziesz zużywał raczej dużo. im
    > mniej zużyjesz, tym inwestycja w PC będzie sie dłużej zwracała. jeśli
    > trafi się jakaś awaria - leżysz i kwiczysz.
    > ToMasz
    >
    > Ja bym zainwestował w "splita" za 3 tyś i sam pokombinował z
    > rozprowadzaniem ciepłego powietrza..... z przedpokoju do reszty
    > pomieszczeń. no i bojler.
    ==teraz weź kaklulator i policz.
    1. ogrzewasz mieszkanie i kąpiesz sie w wodzie grzanej prądem. ile to
    wyniesie? 100 - 200złotych na miesiąc? albo pojedźmy po całości -

    co za belkot
    większośc ludzi płaci 200zł miesięcznie za prąd bez jakiegokolwiek ogrzewania
    Ogrzxewanie 300zł i więcej miesięcznie i to mieszkanie

    To już daje 500zł miesięcznie, czyli 6000zł rocznie

    Prądem się nie ogrzeje mieszkania za 300zł miesięcznie

    50m2 x 50W = 2500W = 2,5 kWh x 1 zl to 250zł + światło + kuchnia elektryczna, bo nie
    ma gazu
    i dojdzie do 500zł miesięcznie

    czyli 6000zł rocznie sam prąd

    Za pisanie bełkotu powinny b yć dożywotnie kary

    ==1. ogrzewasz mieszkanie i kąpiesz sie w wodzie grzanej prądem. ile to
    wyniesie? 100 - 200złotych na miesiąc? albo pojedźmy po całości -
    2.5tyś rocznie.

    = samo światło + czajnik + kuchenka, bez gotowania obiadów, bez pieczenia, bez
    przetworów

    Grzanie , ,mycie, to co naj,mniej drugie tyle

    I dlatego ten blok na wsi utraci zdolność samofinansowania bo najem upadnie i po
    wyludnieniu bedzie stał pusty, zrujnowany 5 lat a potem do wyburzenia, bo na wsio
    nikt mieszkan nie wynajmuje., bo nie ma takiego zwyczaju, gdy można wybudować włąsny
    dom za grosze.