  • Data: 2009-11-23 18:32:10
    Temat: Re: Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?
    Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Kowalski wrote:
    > Jeżeli masz kanał indywidualny, tylko dla siebie to możesz tam puszczać co
    > chcesz.

    Prawda, moglbym (pod pewnymi warunkami, np. brak kotla czerpiacego
    powietrze z pomieszczenia). Mimo tego "moj" kominiarz nie zalecal
    takiego rozwiazania przy jedynym kanale wentylacyjnym. Tlumaczyl, ze
    okap pracuje stosunkowo krotko, a w pozostalym czasie mocno ogranicza
    przeplyw powietrza.

    > Jeśli nie - nie jest to dopuszczalne - zakłóca ciąg grawitacyjny.

    Tak jak pisalem w pierwszym poscie - to jest moja sytuacja. Dlatego
    pytalem czy ma jakikolwiek sens zamontowanie okapu, ktory jedynie dmucha
    w kierunku otwartego otworu wentylacyjnego. Np z odleglosci 50 cm.

    --
    NotBear