    Date: Sun, 08 May 2016 17:27:32 +0200
    From: "M." <...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC a GAZ

    W dniu 2016-05-07 o 11:43, uciu pisze:

    > Wstępnie miało być grzanie gazem, złożyłem wniosek, warunki przyłącza są. Szacuje
    ze koszt kotła, instalacji wyjdzie ok 25kzł.

    Jeśli masz wydać 25kzł na ogrzewanie, to zastanów się, czy tych kosztów
    nie przerzucić tak, aby zrobić dom prawie zeroenergetyczny. Jeśli
    zapotrzebowanie będzie rzędu kilkuset wat (przy -20C na zewnątrz) oraz
    roczne zapotrzebowanie na ciepło w granicach 1000 kWh, to ogrzewania
    jako takiego prawie w ogóle nie trzeba robić.

    Zobacz coś takiego
    http://www.domadd.pl/

    http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/2863/jak-najlepie
    j-ogrzewac-dom-prawie-zeroenergetyczny