  • Data: 2016-05-09 10:51:03
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-07 o 22:03, Myjk pisze:
    > Jeśli masz zamiar wsadzić 50 tys. zł, mówiąc wprost, w błoto, to przemyśl
    > poważnie grzanie prądem z buforem w 2T. Można to załatwić buforem za 3 tys.
    > zł i grzałką za 600 zł. Nie trzeba nawet pieca elektrycznego kupować. Wtedy
    > 45 tys. zł zostaje Ci na grzanie domu, a przy takich parametrach jak mój (i
    > Twój), czyli 10MWh/rok, i prądzie po 0,26 zł/kWh w 2T (owszem, trzeba wtedy
    > pamiętać, że okupione to jest wyoskim kosztem prądu w 1T na poziomie 0,90
    > zł/kWh) to jest roczny koszt około 3 tys. zł. Zakładając COP PC gruntowej
> [...]

    Ską Wy te ceny dziwne prądu zawsze bierzecie?
    Ja mam 2 taryfy i w nocy o ile nic nie pochrzaniłem mam stawkę 0,21
    zł/kWh, a w drogiej taryfie jest to 0,61 zł/kWh.
    Generalnie to mam wrażenie, że 2 taryfówka się prawie zawsze mniej lub
    bardziej opłaca i dziwię się, że więcej ludzi z tego nie korzysta. No
    chyba, że gdzie indziej macie te 0,90 zł/kWh za drogą taryfę. To wtedy
    rzeczywiście może być średnio...

    Pzdr
    --
    /__/_* /