  • Data: 2016-05-09 12:18:18
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-09 o 11:08, uciu pisze:

    > dokładnie - 2funkcyjny kondensacie :-) a cena się wzięła stąd, ze chce taki, jak
    kupowałem siostrze 2 lata temu - wtedy kosztował 12 wiec teraz obstawiam 15 :-)

    Ogolnie to sprawnosc kotlow jest zblizona a roznice w spalaniu gazu beda
    pewnie symboliczne. Kupowanie kotla z udziwnieniami bez jakiegos
    szczegolnego pomyslu na nie, kilka razy drozej nie wydaje sie
    racjonalne. Chyba, ze potrzebujesz sterowania on-line, czy inne tego
    typu udoskonalenia. W wiekszosci przypadkow kociol wiesza sie w kotlowni
    i po pierwszych miesiacach ciekawosci juz sie tam nie zaglada.
    Trzynascie tysi za kociol to tak co najmniej ze dwa razy za drogo.

    Pozdro.. TK