  • Data: 2016-05-09 15:51:46
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-09 o 13:29, Kżyho pisze:

    > Moi rodzice też płacą kokosy, ale dom jest przedwojenny, kocioł mają
    > jakiś stary polski z lat 90., instalacja wysokotemperaturowa i
    > szerokorurowa, a dom ma ocieploną tylko jedną ścianę. Do tego kocioł w
    > piwnicy, a ogrzewają przede wszystkim 1. piętro i trochę piwnicy +
    > korytarz na parterze do wyjścia.

    No ja pisze o nowych domach. Sezon grzewczy kosztuje mnie jak do tej
    pory nie wiecej jak 3500. Jest w tym tez CWU zimowe. Nie znam tez nikogo
    kto placilby radykalnie mniej. Z tego co piszesz, zakladajac najwyzsza
    fakture w granicahc 500 zyli to caly sezon powinienes zamknac kwota nie
    przekraczajaca 2000 zyli. Kociol taki czy inny nie ma wielkiego
    znaczenia. Ja tez mam kondensacyjny i uwazam, ze o jakichs powalajacych
    oszczednosciach wzgledem kotlow niekondensacyjnych nie ma mowy. Powiem
    szczerze zaskakujaco tanio grzejesz, ew. dom niezbyt duzy.

    Pozdro.. TK