  • Data: 2016-05-09 12:00:13
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-09 o 11:31, Adam Sz. pisze:

    > A no juz widze - umowa podpisywana do 2020, przy czym w pierwszym roku cena
    > wynosi 0.1919/0.0984 zł/kWh, a juz od 2017: 0,2810/0,2150. Czyli standardowy
    > "trik" zeby wybic sie w kalkulatorze wysoko (bo liczy za pierwszy rok), a potem
    > ceny ostro w gore :-) A poniewaz najwiecej energii zuzywa sie styczen-kwiecien,
    > to przechodzenie w tym momencie mija sie z celem ;)

    Nie wiem w tej chwili o jakim dostawcy piszesz, ale ja jakiś czas temu
    podpisywałem aktualizację umowy z obniżeniem stawek względem dotychczas
    posiadanej i z cyrografem na bodajże 3 lata, ALE razem z tym cyrografem
    był również cyrograf w drugą stronę, że te stawki się nie zmienią i będą
    obowiązywały przez cały okres umowy. Więc nie ma mowy o żadnych zmianach
    po pierwszym roku.

    Pzdr
    --
    /__/_* /