    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 24 Nov 2021 05:28:33 -0800 (PST)
    Subject: Re: PV - pseudo off grid
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 24 listopada 2021 o 14:09:20 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    ne-na-widok-rachunku-opadla-mu-szczeka-6707837487651
    584a
    > Nie musisz mi wierzyć.
    > Artykuł z dupy. Ile zużywa Janusz rocznie kWh?
    > Ile wyprodukowała jego instalacja? - pewnie dużo "ponieważ na
    > Opolszczyźnie utrzymywała się dobra pogoda" :-)
    > Nie ma to dla mnie znaczenia, jak mi PGE na infolinii powie, że awaria
    > potrwa 3 dni to będę odpalał agregat gdy nie będzie słońca.
    > Ja nie potrzebuję mieć podtrzymania jak w szpitalu na Ojomie.
    > Ale mam kilka razy w roku braki w dostawie prądu trwające więcej niż 2-3h
    > i być może uda mi się zrobić tanim kosztem tak, aby były mniej uciążliwe.
    >
    > TG
    Po co sztorm w szklance wody wywołujesz jeśli założyłeś że ciebie to nie dotyczy bo
    masz agregat. Znaczy się dopiero masz mieć. Przy kilku godzinach bez prądu kilka razy
    rocznie UPS do światła jest potrzebny. Ładowany wtedy kiedy jest prąd w sieci.