  • Data: 2018-06-21 11:54:31
    Temat: Re: Pierwszy raz maluję pistoletem, coś nie wychodzi
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2018 o 18:11, Lucky pisze:
    > Hej,
    > Próbowałem malować zagruntowane płyty KG pistoletem. Niestety, rezultaty są bardzo
    słabe i nie wiem co zrobiłem nie tak. Linki:

    > Pistolet taki: http://allegro.pl/agregat-malarski-pistolet-malowani
    a-paint-850w-i7246348715.html

    Z takim sprzętem miałem do czynienia 2 razy. Raz w PRL, gdzie za 40 zł
    kupowało się "pistolet" nakręcany na słoik a dmuchało się z odkurzacza
    Zelmer (każdy wtedy miał wylot powietrza z możliwością podłączenia węża).
    Drugi raz kilka lat temu kolega kupił podobny wynalazek do tego Eutoteka.
    Zarówno ten stary, jak i ten nowy "pistolet" nie dawał rady zassać
    gęstej farby. Po rozcieńczeniu w końcu zaczynał "malować" ale rzadka
    farba ściekała i w sumie kończyło się na malowaniu pędzlem (PRL) albo
    wałkiem RP 3 i 1/2.
    Jacek