  • Data: 2021-06-13 12:59:58
    Temat: Re: Pleśń- dach wiaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Chryste ludzie, chcesz mieć gwarancje to zamawiasz wykonawcę
    > wiaty, płacisz za całość i on daje gwarancje. To nie działa tak że
    > to zrobię sam, tamto zrobi mi sąsiad, a tutaj połączymy ze
    > szwagrem. A potem gdy się zawali to wina producenta cementu.

    Mateuszu, pytanie jest naprawde proste.
    Czy taka wychodzaca plesn to wina drewna czy nie?

    Samo wykonanie jest na pewno ok, woda nie podcieka spod papy etc.

    IMO drewno bedace na swiezym powietrzu, nie bedace bezposrednio
    narazone na opady etc nie powinno plesniec. Nawet słabo zakonserwowane.

    Ale nie znam sie na tyle zeby przesadzac.

    Dlatego pytam, skad taka sytuacja.

    Jeżeli wina lezałaby po stronie drewna, to fakt, kto to drewno układał
    nie ma przeciez zadnego znaczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."