  • Data: 2021-06-15 01:11:53
    Temat: Re: Pleśń- dach wiaty
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2021 o 18:00, Budzik pisze:
    > W zeszłym roku budowałem wiate.
    > Na dach dałem drewno podlogowe z castoramy - na to papa, zgrzewana, na
    > pewno jest ok zrobiona bo robił fachowiec.
    > Od dołu drewno było zabezpieczone impregnatem ale warstwa była bardzo
    > delikatna.
    >
    > W tym roku od spodu na niektorych deskach pojawiła się pleśń.
    > Ogolnie pojawiła się na wielu deskach ale niektore, konkretne są
    > pokryte duzo bardziej niż inne.
    > Tak jakby coś z drewnem było nie ten teges.
    >

    > Myslicie ze rzeczywiscie to moze być wina drewna? Jakas reklamacja?

> [...]
    Przewietrzenie. Stworzyłeś warunki na pleśń. Szukaj rozwiązania w tym
    kierunku, w sensie jak tego nie robić :) Aha, wypierdalaj :) Jak nie
    zrozumiałeś to powtórzę. Stworzyłeś warunki dla pleśni. Stwórz warunki,
    żeby jej nie mieć :) Internety masz takie same jak ja, więc szukaj.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>