  • 1. Data: 2009-01-01 13:29:36
    Temat: Re: Podłogówka zamiast kaloryferów
    Od: z...@f...pl

    > Ale możesz głębiej posadowić i w ten sposób zrobić np: 20cm dla podłogi
    > na gruncie,  na poddaszu proponuję 10cm, ale tam trudniej to schować,

    ..człowieku w tych rurkach będzie płynąć woda o temp ok. 25 st C ! Po co tam
    dawać 10 cm styro, na co tyle izolacji !?. Przecież na parterze będzie ok.22 stC
    więc różnica temperatur 3 st C. Facet, Ty sobie takie porady wsadź w ty..k. Nie
    masz zielonego pojęcia więc się nie odzywaj

  • 2. Data: 2009-01-01 18:40:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > parterze będzie ok.22 stC więc różnica temperatur 3 st C. Facet, Ty
    > sobie takie porady wsadź w ty..k. Nie masz zielonego pojęcia więc się

    no ty to masz pojęcie jak diabli zato...

    t wody w podłogówce moze osiagać 45 a nawet 55 st w układach robionych pod
    cermikę.

  • 3. Data: 2009-01-01 18:48:49
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik <z...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ty..k. Nie
    > masz zielonego pojęcia więc się nie odzywaj

    Ja Ci powiem tak: wbrew temu co piszesz JanuszK nie jest osoba ktora nie wie
    co pisze w tym temacie. Za to z tego co Ty piszesz widac, ze powinienes
    jednak najpierw pytac, do tego nieco bardziej kulturalnie, nawet jezeli te
    10cm zdaje sie za bardzo na wyrost.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-01-01 19:31:27
    Od: z...@f...pl

> [...]
    > jednak najpierw pytac, do tego nieco bardziej kulturalnie, nawet jezeli te

    ..od tego miejsca piszesz sensownie..

  • 5. Data: 2009-01-01 19:39:33
    Od: z...@f...pl

    > no ty to masz pojęcie jak diabli zato...

    ..ktoś tu powinien mieć..

    > t wody w podłogówce moze osiagać 45 a nawet 55 st w układach robionych pod
    > cermikę.

    ..ha,ha, współczuję mieszkańcom takiego domu w którym Ty projektowałbyś
    instalację podłogówki. 55stC czyli podłoga jakieś 50stC. Musiałbyś mieć papcie
    ze styropianu żeby to wytrzymać. Kolejny mądrala, wybitny teoretyk..

  • 6. Data: 2009-01-01 19:51:01
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > ..od tego miejsca piszesz sensownie..

    Nawet jezeli uwazam, ze to na wyrost, to zachowanie odpowiedniej formy
    wypowiedzi powinno byc standardem, ale niech bedzie ze sie czepiam, takie
    widac Leperowskie czasy. Na koniec dodam, ze podlogowke oblicza sie na 55
    stopni temp. zasilania, nie 22 jak piszesz, chyba ze zakladasz, ze zima nie
    bedzie zimniej jak -5.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-01-01 20:03:00
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > papcie
    > ze styropianu żeby to wytrzymać. Kolejny mądrala, wybitny teoretyk..

    A co ma piernik do wiatraka?? Co innego temperatura posadzki, a co innego
    temperatura wody. Gdybys jednak chcial sie czegos dowiedziec zanim
    wszystkich tu zaczniesz w wyrafinowany sposob pouczac to przeczytaj pierwsze
    z brzegu:
    http://www.purmo.com/pl/products/1552.htm
    http://www.muratordom.pl/eksperci_instalacje/odpowie
    dz/maksymalna-temperatura-zasilania-w-ogrzewaniu-pod
    logowym,196,10-0.htm
    chociaz nie sadze, zebys o tym nie wiedzial.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-01-01 20:12:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > ..ktoś tu powinien mieć..

    no mam... bo robię podłogówki

> [...]
    > projektowałbyś instalację podłogówki. 55stC czyli podłoga jakieś
    > 50stC. Musiałbyś mieć papcie ze styropianu żeby to wytrzymać. Kolejny

    tak mądrala, teoretyk i praktyk.

    a ty jesteś ignorantem.

  • 9. Data: 2009-01-01 21:29:19
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    z...@f...pl wrote:

    > ..ktoś tu powinien mieć..
    jak widzę to ty nawet bladego pojęcia nie masz.

    > ..ha,ha, współczuję mieszkańcom takiego domu w którym Ty projektowałbyś
    > instalację podłogówki. 55stC czyli podłoga jakieś 50stC.

    A to jest tego przykład, lepiej lep bałwanki a nie dawaj takich rad.

    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2009-01-02 09:45:52
    Od: z...@f...pl

    > jak widzę to ty nawet bladego pojęcia nie masz.

    > A to jest tego przykład, lepiej lep bałwanki a nie dawaj takich rad.

    ..po co lepić kiedy same się pchają, apeluję do czytających, żeby nie słuchali
    bałwanów którzy chcą puścić do podłogówki 55stC..