  • Data: 2020-07-23 16:49:12
    Temat: Re: Podwyżka opłaty za wywóz śmieci
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Może opłatę macie w podatku gruntowym ukrytą. Jakie są tam podatki od
    > gruntu i domu?

    Jeszcze nie wiem. Moja wiedza na razie to wiedza zasłyszana. Każdy coś tam powie ale
    rachunków nie widziałem. Znajomy Hiszpan kiedyś mi tłumaczył, że tego nie da się tak
    po ludzku ogarnąć. Przykład był następujący. jest jakaś miejscowość, no powiedzmy
    osiedle. Na tym osiedlu domy prawie identyczne ale już opłaty nie są identyczne.
    Okazuje się, że różnica może wynikać, że ktoś mieszka bliżej centrum a ktoś dalej.
    Żeby tylko to, ta sama ulica ten na początku płaci więcej niż ten na końcu. Inny
    przykład, skrzyżowanie i ten który ma wejście od tej ulicy płaci inaczej niż ten,
    który ma wejście tamtej innej ulicy. Podobno nie nadążysz za tym. To były opowieści a
    moje spostrzeżenia są takie, że ludzie mają po kilka domów i jakoś nie bankrutują
    mimo, że tu jest podatek katastralny. Domy o jakiejś kiepskiej kondycji mogą nawet
    nie mieć w ogóle podatku. Tylko, że wokół są same domy w kiepskiej kondycji.
    Wystarczy mógłbym pisać o tym w nieskończoność.
    K.