  • Data: 2010-02-24 17:34:34
    Temat: Re: Połączenie obudowy Z płyt GK ze ścianą.
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fooaas44t798.7ygmfd1flpub.dlg@40tude.net...

    > Da rade, tylko nie mocz jej przypadkiem. To nie tasma z papieru.

    No oczywiście :), nawet mi to do głowy nie przysżło, ale wnioskują z Twojej
    troski, że niektózy już ją moczyli :).

    > Narozniki mozesz wkleic na zwykly gips.

    Właśnie, jaki zwykły gips bo gipsów panie cala masa....?
    Tzn budowlany, szpachlowy, może jakąś głądzią?
    Grunować odsłonięty gisp z płyty KG?

    Generlanie chciałby uniknąc szlifowania i wo wykańczania powietrzchni
    kupiłem sobie
    gootwą masę szpachlowa Cekol A-45 finisz (jak i również zanabyłem CE68 gładź
    gispowąc firmy SEMIN napisali, że można blichować na mokro), jedną i drugą
    można na mokro korygować

    Wkręty też można nią?

    > Wedlug europejskich systemow takie polaczenia robi sie ślizgowo (np.
    > akryl,
    > "kontrolowana linia pęknięcia" i tym podobne bzdury), więc prawdopodobnie
    > we wszystkich poradnikach przeczytasz, ze tasmy nie nalezy wklejac. Ta
    > tasma tak naprawde łamie wszelkie zasady dotyczace zabudow z kartongipsu.
    > To amerykanski system i tam wkleja sie tasme w wewnetrzne narozniki - ta
    > tasma m.in. do tego służy, zeby stosowac ja na polaczenia zabudów ze
    > scianami.

    No zobaczymy co te amerykańcy wymyśliły :).
    Tylko jak wykonać połączenie ze ściana (tynk gipsowy maszynowy), czy
    "ściągnąć" warstwę kilku mm ze ściany i taśmę na równo wkleić ( ze ściana),
    czy po prostu na ścianę i później gładzią wyrównać?

    Pozdrawiam
    Michał