  • Data: 2011-01-24 23:12:41
    Temat: Re: Polecam ledy z lidla
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sty, 00:09, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > U mnie w kuchni poza oswietleniem blatu praktycznie nie uzywa sie lampy
    > sufitowej i swieci sie to praktycznie od zmierzchu do nocy. Nad calym blatem
    > w oprawie alu przyklejona jest listwa led, koszt 90zl/5m plus zasilacz i
    > aluminiowa oprawka. Halogeny w tym wypadku to punktowe oswietlenie, a tak
    > mam bez cienia w kazdy miejscu i wystarczajaco jasno. Listwy bedzie jakies
    > trzy metry czyli moc pobierana to 15W plus dwie zarowki led, ok. 1,5W/szt.

    I to chyba jest lepszy pomysl. Listwy LEDowe (szczegolnie te 300 led /
    5m) swieca jak oszalale :) Tez tak sobie bede doswietlal blat
    kuchenny.
    Narazie mam te listwy w suficie i z metr przy kominku :) Swoja szosa,
    10mb listw poszlo mi sie pasc po tym jak przypadkiem je podlaczylem
    pod 230V ;D I to jeszcze tych mocniejszych.. Auuuuuuuu :)
    pozdr.

    --
    Adam