  • Data: 2011-01-24 23:09:59
    Temat: Re: Polecam ledy z lidla
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a972f534-69eb-4180-a761-18d073bf14fc@u6g2000yqk
    .googlegroups.com...

    > Po zdjeciu. Poprostu wydaje sie ponuro. Ale dopiero pozniej dopisales,
    > ze oprocz tych LEDow masz jeszcze zwykle "zwisy" ktore doswietlaja
    > cale pomieszczenie. W tym wypadku LEDy pelnia poprostu funkcje
    > doswietlajaca blat. Tylko czy jest sens ? 5 LEDow po 25 to 125 pln.

    U mnie w kuchni poza oswietleniem blatu praktycznie nie uzywa sie lampy
    sufitowej i swieci sie to praktycznie od zmierzchu do nocy. Nad calym blatem
    w oprawie alu przyklejona jest listwa led, koszt 90zl/5m plus zasilacz i
    aluminiowa oprawka. Halogeny w tym wypadku to punktowe oswietlenie, a tak
    mam bez cienia w kazdy miejscu i wystarczajaco jasno. Listwy bedzie jakies
    trzy metry czyli moc pobierana to 15W plus dwie zarowki led, ok. 1,5W/szt.

    Pozdro.. TK