eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePolityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł › Re: Polityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł
  • Data: 2015-07-02 07:29:19
    Temat: Re: Polityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2015 00:50:20 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
    > Witam.
    > Tak troche NTG,ale rzadko sie zdarza,żeby ktos wierzyl politykom.
    > Znaczy-on powiedzial,a my mamy udowadniać,że faktycznie się da

    Nie udowadniac tylko wyrazic opinie. Ja (mając działkę - o tym ra razie nikt nie
    wspommniał) sadze ze taki badz dosc podobny dom bym wybudowal.
    W koncu raz dyskusja o budownictwie :)

    > dobry pan...Mógl powiedziec że stówa wystarczy...

    I wtedy bysmy ocenili ze łże - ale tez reki bym za to nie dał. Niech ktos wyskoczy z
    paru baniek to wymyslimy biznes i bedziemy stawiac taki wynalazki :)

    b.

    b.