  • Data: 2021-04-21 20:22:13
    Temat: Re: Problem z różnicówką
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.04.2021 20:11, Jacek wrote:
    > Wyłączniki różnicowoprądowe mamy typ AC (reaguje na przebiegi
    > sinusoidalne), typ A (reaguje na sinus oraz przebiegi odkształcone) oraz
    > typ B, który reaguje na sinus, odkształcony oraz na prądy ze składową
    > stałą i wyższymi częstotliwościami).
    > Pytanie jest takie: jeżeli różnicówka typu AC wybija przy pracy
    > urządzenia z zasilaczem elektronicznym, które jest sprawne i nie ma
    > żadnego przebicia, to czy zmiana różnicówki na typ B załatwi problem?
    > Inaczej mówiąc, czy różnicówka B będzie mniej "czuła" na prąd inny, niż
    > sinus, czy wręcz przeciwnie?
> [...]

    Tak ja się spotkałem. Falownik, silnik 2.2kW i filtr EMI/RFI na wejściu
    takie metalowe pudełko duże.
    Przy różnicówce AC nie mogłem jej w ogóle włączyć, a przy różnicówce
    najtańszej A LCTec działa bez problemu.
    Nie wybija przy włączaniu różnicówki ani przy odłączaniu stycznikiem
    całego falownika z filtrem ani przy ponownym podłączaniu.