  • Data: 2018-09-23 22:53:39
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2018 o 18:29, Myjk pisze:
    > Sun, 23 Sep 2018 17:17:39 +0200, ToMasz

    > Po taką cholerę, że rosną rozmiary TV. Jeśli Ty nie widzisz różnicy choćby
    > pomiędzy TV w SD a FHD to nie znaczy że jej nie ma.

    przestań. wmawiasz mi coś czego ja nie napisałem i wyciągasz chore
    wnioski. streszczę w 2 zdaniach. monitor/telewizor mogą być zajebiste i
    moga miec rozdzielczość 400dpi - czego ludzie nie widzą z odległości 3x
    przekątna ekranu. ale wielki ekran projektora daje zupełnie inne
    wrażenia. czy to ze jest wielki, aby dawał "efekt wow" wymusza fulhd
    albo 4k? NIE!!!!! bo z 3 mertów nie widzisz 3mm pixela! Mnie i innym nie
    ślepym ludziom spoko wystarczy te720 czy 800 punktów. do FILMÓW!
    Telewizory rosną, bo mogą, technologia pozwala, bo wymagania ludzi
    rosną. Tylko że ceny też rosną. a ja mam zajebisty obraz, naprawdę
    zaskakująco zajebisty za 350zł. Jaki TV ja za to kupię?
    A jeszcze jedno Ci powiem. oglądam z synem coś czego żona nie lubi (mamy
    małe mieszkanie. żona wchodzi i mówi - ale chłopcy, to już przesadzacie,
    ile Wy tu jeszcze macie do oglądania. 60 sekund i projektor mamy
    podłączony na strychu, nieco gorsze głośniki, ale oglądamy serial dalej.
    Zrobisz tak z telewizorem?
    ToMasz