  • Data: 2018-09-23 22:58:53
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2018 o 21:10, sirapacz pisze:

    > TV (także ta płatna....) jest delikatnie mówiąc syfna. Płacę pięć dych
    > za kablówkę i zaczynam się zastanawiać czy jest sens - może po prostu
    > przejść na jakieś flixy czy inne...
    szczerze polecam zmiany. Jak jest fajna pogoda, jest co robić, to nawet
    nie bardzo jest czas na tv. może czas by się nawet znalazł, ale zycia
    szkoda. Ale jak przychodzi jesień, kupuje dzieciom davinci learning,
    sobie national geographic, ogądam na projektorze albo na smartfonie (a
    może nawet bardziej slucham przed zaśnięciem). Na Youtubie też jest
    mnóstwo tak dobrze zrobionych materiałów że szczęka opada. Tylko
    odtwarzacz sobie załatw wycinający reklamy :)

    ToMasz