eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego › Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
  • Data: 2010-02-17 17:56:57
    Temat: Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:hlh3l8$gn5$...@n...onet.pl...
    > powiem szczerze ze jak Calikiem swiadomie olalem systemy wiloglosnikowe i
    > mam tylko dwa glosniki frontowe :) tylko ze duze 3 drogowe z solidnymi
    > basami.

    To jest tez troche kwestia upodoban.
    Nie wyobrazam sobie np. sluchac muzyki z glosników z sub-em.
    Nie lubie takiego rodzaju dzwieku.
    Wole tak jak u Ciebie 2 dobrej jakosci przody, na tyle duze, zeby mogly
    zejsc nisko gdy trzeba.
    Dobre glosniki (oraz wzmacniacz) charakteryzuja sie m.in. tym, ze dzwiek nie
    jest do nich "przyklejony" - scene stereo powinno sie czuc w przestrzeni
    przed glosnikami.
    Jesli chodzi o bas to lubie jak pojawia sie tylko wtedy kiedy jest
    potrzebny. Jesli dobre przody zapewniaja mi odpowiedni bas to nie mysle nad
    sub-em.

    Odnosnie do filmów z zakodowanym dzwiekiem wielokanalowym to takie tylne
    efektowe glosniki sa niezbedne ale one generalnie nudza sie, graja niewiele
    i raczej cicho.
    Lat temu z 7 wybieralem swoje kolumny glosnikowe. W tym czasie sluchalem
    troche róznych zestawów, takze 5.1.
    Zestawy 5.1 tak do ok. 3000 zl to bylo zawracanie glowy. Dzwiek byl
    strasznie kartonowy, bas buczal, ogólnie zero rozdzielczosci i
    selektywnosci. Kupilem za ta kwote 2 przody a z czasem 2 troszke mniejsze na
    tyl, które okazaly sie potem zbyt dobre zeby marnowaly sie jako efektowe i
    teraz stoja w innym pokoju jako przody :-)
    Na efekty kupie cos uzywanego na Allegro kiedys.

    Pozdr.
    www.elipsa.info