  • Data: 2020-10-23 07:25:29
    Temat: Re: Ryby w szambie - czym uszczelnić przeciek.
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-22 o 22:36, ToMasz pisze:

    > wymyśliłem na 99,9% skuteczny sposób... o ile masz gładką, nie pofalowaną
    powierzchnię. potrzebujesz 2 płaskowniki z nierdzewki i garść śrubek z nakrętkami.
    płaskowniki mają mieć otwory po bokach co 5cm. jeden płaskownik dajesz od środka
    zbiornika (plus uszczelka z silikonowej maty do pieczenia ciasta) drugi od zewnątrz.
    skręcasz kanapkę z płaskowników i zapominasz o problemie

    Oj. Cos podobnego sie robi, gdy części są ruchome, ja mam zdrowe zbrojenie. Pęknięcia
    to efekt złego pielęgnowania betonu (jak myslę). Ponadto niektóre pęknięcia są linią
    mocno krzywą. Chyba temat wyjaśniony - pajączki przesączyć impregnatem
    krystalizującym, szersze pęknięcia zakleić takąż zaprawą. Czekam do wiosny.

    dziekuje i pozdr
    --
    A S