  • Data: 2022-01-19 20:41:00
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jan 2022 17:42:21 +0100, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Rozszczelnij okno i przewietrz.

    Ale czym to rozwiązanie się różni od przetarcia szmatką? Masz na
    myśli rozszczelnić na regulacji na stałe na okres zimy? Wstępnie
    założyłem, że ustawienie fabryczne szczelności na zamkach (w połowie
    między min a max szczelności) powoduje jednak jakiś minimalny
    przewiew na uszczelkach. Ustawiłem szczelność na max ale złośliwie
    temperatura na zewnątrz wzrosła więc nie ma jak sprawdzić. Ale i tak
    też rosiły okna-moduły nieotwieralne gdzie nie ma problemu z
    nieszczelnością na uszczelce.

    --
    Marek