  • Data: 2022-01-19 20:51:37
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wietrzenie praktycznie nic nie pomaga.
    No może gdyby wentylator postawić przed oknem i skierować na szybę.
    A na noc dla smacznego snu chciałbyś jednak zasunąć zasłony.
    W tym roku otworzyłem nawiewniki (nad każdymi drzwiami balkonowymi), poza przeciągiem
    żadnego innego efektu.
    Rzecz w usytuowaniu grzejników, grzejniki powinny być pod oknami, a nie obok.
    Moda się wśród architektów zrobiła na okna do samej podłogi (głupie to jak nie wiem
    co, niczego pod takim oknem nie ustawisz, a
    chodzi nie o jedno okno lecz o wszystkie), wtedy albo dajesz niski grzejnik przy
    oknie (w świetle szyby), lub musisz wpuścić w
    podłogę co ma swoje różne wady, albo dać wysoki wąski grzejnik obok okna (podłogówka
    rzadko występuje w budynkach
    wielomieszkaniowych, a szkoda).
    Co do % każdy higrometr pokazuje mi inne wartości z rozrzutem 20% - czy nie ma może
    jakiejś apki na sikajfona?