  • Data: 2011-06-13 09:46:21
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Cze, 11:01, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > No i co z tego?
    > Czy uważasz że kilka cm w tą czy tamta strone jest warte zatargu z sąsiadem?
    > Czy może o te kilka cm warto uruchomic sady policje czy Bóg wie kogo?

    Oczywiscie, ze nie jest warte :) Dla mnie to jakis totalny absurd.
    Jednak lepiej takich sytuacji nie prowokowac - dzisiaj masz fajnego
    sasiada, a jutro sprzeda dom i przyjdzie burak ktory bedzie sie
    handryczyl o te 6cm. Dlatego mimo wszystko lepiej jak nie ma kamienia
    - wezwac geodete, lub przynajmniej sprobowac wedlug map i projektow
    samemu ustalic dokladny przebieg tej granicy niz "w polowie dlugosci
    od elewacji do elewacji" :) Ty moze jestes normalny ale nie wszyscy
    sa, a nigdy nie wiesz jaki Cie sasiad czeka w przyszlosci ;) Ja na
    szczescie mialem kamienie z jedyna sasiadka jaka granicze - reszta to
    200mb lasu gdzie wyznaczona samemu granice cofnalem sobie na wszelki
    wypadek 2mb wglab swojego terenu (a po linii faktycznej granicy
    nasadzilem wierzby energetycznej ;), a od strony drogi wytyczylem
    sobie sam, coflem 15cm i gra gitara - zaczeli cos robic z droga i
    wynajeci geodeci potwierdzili prawidlowosc moich amatorskich pomiarow
    - wyszlo perfekt :-)
    pozdr.

    --
    Adam