  • Data: 2021-01-13 08:25:27
    Temat: Re: Stolarstwo. Mocowanie formatek do profili stalowych
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 12 stycznia 2021 o 23:26:52 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Dla uproszczenia: ramka że stalowych profili o przekroju 2x2cm
    > Wewnątrz tej ramki wpasowana płyta meblowa czy inna klejonka grubości 2cm
    > Jak przymocować płytę do ramki aby na zewnętrznych krawędziach ramki nic nie
    wiercić

    Ja bym wkręcil jakies blachowkręty (albo nagwintował czy jakieś nitonakrętki i
    gwintowane pręty...) na przednim profilu od strony płyty, w płycie na krawędzi
    odpowiednie otwory, żeby te śruby tam wlazły, następnie włozył płytę lekko po skosie
    na śruby, jak wejdą, to cała płyta już w ramce będzie... . Od tylu (niewidoczne)
    przykręcił bym na wylot...
    Druga opcja to takie bolce z przodu i z tyłu i całość po włożeniu płyt poskręcać
    (czyli jakoś dokręcić tylną część stelaża)