    Date: Sat, 26 Nov 2022 12:52:22 +0100
    Subject: Re: Straty ciepła na 20 metrach rury w ziemi
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    Liczyłem kiedyś jednemu człekowi coś podobnego, sytuacja taka że w
    stodole miał kocioł na wungiel i miał go zastąpić pompą ciepła,
    odległość chyba 15m więc powiedzmy podobna sytuacja. Wyszły mi jakieś
    groszowe straty na poziomie 150W przy temperaturach kotłowych, ale nie
    jestem pewien do końca wartości. Pompa mu już działa drugi rok i
    problemu nie ma.

    L.