  • Data: 2010-03-13 23:56:58
    Temat: Re: Sufit podwieszany do fachowcow.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości

    > Mam nawet gdzies zdjecia tego tzn. calej kuchni. Jesli takie rozwiaznie
    > Cie
    > zainteresuje, moge Ci je przeslac na adres emailowy.

    Dzieki za zdjecia.
    To o czym rozmawiamy wyszlo bardzo fajnie, to jest efekt ktory chcialbym
    uzyskac tylko moze z nieco mniejsza szczelina i delikatniejszym
    oswietleniem. Ale calosc prezentuje sie bardzo fajnie. "Przenikajacej" rury
    kominowej okapu przez polke nie sposob nie zauwazyc, ciekawy pomysl.
    Jestem natomiast pod wielkim wrazeniem piekarnika i plyty gazowej. Sadzac po
    foliach to nowy sprzet. U nas podobny design dziesieciolecia temu byl na
    topie w wersji emaliowanej niestety i bardzo dawno czegos podobnego nie
    widzialem. Kiedy bylo powszechne to chyba bylem za mlody zeby pamietac, albo
    to raczej w ogole nie moje pokolenie. :-) Spytam z ciekawosci: tam u Was
    taka forma jest teraz w modzie, czy to jakis specjalny styl retro?
    Ja dla przykladu mam cos takiego:
    http://www.aeg-electrolux.co.uk/products/XMLLARGERIM
    AGE/PSAAOV080P000039.jpg
    http://www.aeg-electrolux.co.uk/products/XMLLARGERIM