    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 25 Apr 2021 12:44:02 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 17:04:45 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Mój dawca wirusa - teściowa przez 10 dni leżała z gorączką od 38 rano do
    > ponad 40 wieczorem.
    > Siłą w nią wmuszaliśmy płyny i coś do zjedzenia.
    > Do tego saturacja ok 70%.
    > Ale żadnych duszności.
    >

    > --
    > Pete
    Co robi teściowa że wirusa załapała? Tym trudno się zarazić jak się przestrzega
    prostych zasad. Żadnego holokaustu wśród sprzedawców w sklepach nie było i nie ma
    pomimo tego że specjalnie się oni nie chronią. Porobili im osłony z folii. Większość
    nosi maseczkę na bociana albo na mikołaja. Żeby się zarazić potrzebny jest
    bezpośredni kilku-kilkunasto minutowy bezpośredni kontakt w bliskiej odległości. Ze
    znanych mi że słyszenia przypadków zakażenia wirusem były takie. Syn co nie
    przestrzegał żadnych zasad higieny zaraził rodziców, matka umarła. Sąsiedzi
    stwierdzili że od wnuków nie można się zarazić. Okazało się że można. Ktoś był w
    szpitalu i tam się zaraził, przeżył. Do kogos przyszła na imeniny rodzina.
    Zachorowało z wyjątkiem dzieci 6 osób na osiem. Jedna umarła. O jeszcze kilku
    zakazeniach i kilku zgonach słyszałem ale nie wiem w jaki sposób się zakazili. Wątpię
    żeby stało się to dlatego że przestrzegali zasad.