    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 27 Apr 2021 17:47:46 +0200

    Mon, 26 Apr 2021 22:39:55 +0200, Pete

    > To była przenośnia. Zacznij po prostu używać własnego mózgu.
    > O ile się do czegoś jeszcze nadaje.

    Sam jesteś przenośnia. To był taki typowy argumencik na brak argumentu
    stosowany powszechnie przez antyszczepionkowców.

    > Ale szczepionki Covid zostały dopuszczone
    > A. Warunkowo
    > B. W trybie przyspieszonym
    > To badania były niepełne. No i działanie długofalowe będą znane za kilka
    > lat, bo nie było czasu na przeprowadzenie ich podczas badań klinicznych.

    Powtarzam ponownie, nad tą szepionką pracowali od blisko 20 lat.
    Szczepionki "starej daty" (czyt. na "powszechną" grypę) były stosowane od
    dawna, jedyne co się zmienia to patogen. Dla ciebie to mało? Jak za mało,
    znaczy jesteś bezmyślnym antyszczepionkowcem dla którego ważniejsza jest
    zasada aby się przeciwstawić (bo tak), niż ratować życie ludzi.

    > Statystyki dopiero są zbierane.

    Są zbierane ZAWSZE, cały czas.

    > No mistrz manipulacji. Ktoś kto nie chce szczepionki, ryzykuje własnym
    > zdrowiem i życiem.

    Czy nie ryzykuje zdrowiem i życiem gdy trwa w pandemii? Bo tak realnie to
    on będzie bezpieczny tylko dlatego, że reszta "lemingów" się zaszczepi.
    Gdyby wszyscy postępowali jak antyszczepionkowcy to zgonów byłoby tyle, że
    ludzie by na ulicach leżeli i gnili (oczywiście zakładając eliminację
    lockdownu).

    > Niech się zdrowo szczepią na zdrowie.

    No, typowe dla antyszczepionkowców. Trzęsę dupskiem bo szczepionka może mi
    zaszkodzić, niech reszta się zaszczepi abym ja był bezpieczny. Tak
    zdecydowałem! Samolubność na takie działanie to dosyć delikatne określenie.

    > Bo
    > ja nadal nie rozumiem tych którzy pieprzą że antyszczepionkowcy zabiją
    > tłumy niewinnych zaszczepionych. To po cholerę się szczepić skoro dalej
    > srają w gacie i biją się niezaszczepionych?

    Antyszczepionkowcy od dawna robią złą robotę, wracają przez nich choroby
    które dawno zostały ze społeczeństwa wyeliminowane i przez to giną
    bezsensownie ludzie.

    > Pięknie zmanipulowane lemingi.

    No właśnie, antyszczepionkowcy to lemingi. Idą za ideą której nawet nie
    rozumieją, nie ogarniają. Dokładnie tak samo jak płaskoziemcy. Coś im w
    mózgownicy zakiełkowało, uznali się za oświeconych i tak idą w dal ze
    sztandarem wbrew wszelkiej logice.

    > Każdy robi z własnym życiem co chce.

    Chcesz robić co chcesz, to się wystrzel na księżyc. Żyjesz w społeczeństwie
    i bierzesz za innych odpowiedzialność, a nie tylko za siebie.

    > Klasa robotnicza z ich wiodącą rolą już minęła towarzyszu.
    > Chociaż wielu mądrzy się powrót wszechobecnej kontroli obywateli.
    > A czy pretekstem jest terroryzm, czy teraz Covid to w sumie jeden pies
    > (collie, sorry)
    > Minie Covid, znajdą kolejny pretekst i zmanipulowane ludzi.

    Piękny bełkot. Czyli jednak napiszesz jeszcze coś do kompletu o płaskiej
    ziemi albo o innych chemitrialsach, co to, jak wiadomo powszechnie w twoich
    kręgach, służą do manipulacji ludźmi?

    > P.S.
    > Wiesz ile czasu trwała światowa epidemia hiszpanki?
    > Bez szczepionek, respiratorów i maseczek?
    > 100 lat temu.

    Wiem -- i co, to też wg ciebie była manipulacja ludźmi? Poza tym czy ty
    wiesz ilu ludzi zmarło, oraz czym się różni hiszpanka od covida?

    --
    Pozdor
    Myjk