eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Date: Sun, 12 Jun 2022 19:25:57 +0200

    On 12.06.2022 17:35, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Ja nie potrzebuję "regulaminów" aby zachowywać się w sposób mało
    > uciążliwy dla społeczności.

    Tak Ci się tylko wydaje. I widzę tutaj analogię do efektu Dunninga-Krugera.

    > Jak moje dzieci lub dzieci sąsiadów przesadnie darły japy to wystarczyło
    > słowne upomnienie, dowolnego z rodziców.

    Ale ja napisałem o "nie rodzicach".

    > Chcesz sprowadzić dyskusję do jakiś absurdów, za stary na to jestem.

    Bo stawiasz absurdalne tezy "ja coś chce to inni mają mi to zapewnić".
    Zamiast "chce mieć ciszę, to wyjeżdżam do lasu" albo zakładam osiedle z
    regulaminem...

    > Na szczęście nie mam w otoczeniu sąsiada, który napierdziela kosiarką w
    > niedzielne popołudnie.

    Nikt o takim nie pisał. Padło precyzyjnie "między śniadaniem a południem".

    > U mnie na osiedlu już w sobotę po 17-tej zamierają wszelkie prace,
    > ludzie startują wtedy z grillami, nasiadówami na wolnym powietrzu itp.

    Użytkownik napisał "Niestety zarówno w sobotę jak i w niedzielę od
    szóstej rano ludzie zapierdalają samochodami pod moim domem.".

    Dom teściów ma taką samą sytuację. W 2010 znacjonalizowano część
    działki, wyburzono budynek gospodarczy i położono (notabene ze środków
    UE) drogę w piękną literę "S" przy samej ścianie. Dom stoi tam od 1925
    roku - jeszcze z pełnej cegły, 60cm ściany, wyremontowany, w tym czasie
    pokrycie dachowe wymienione trzykrotnie.

    Nie wspominając o przymusowej kilkunastokrotnej naprawie ogrodzenia...to
    jakim prawem ci sami ludzie (skoro 99% "normalnego społeczeństwa")
    zapieprzają tamtędy od świtu do zmierzchu, piszcząc oponami, w
    piątek-świątek, a potem gdy dojadą do siebie to pouczają sąsiada kiedy
    to on może kosić, dłubać we własnym garażu lub rozpalać ognisko?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz