eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Date: Tue, 14 Jun 2022 16:32:00 +0200
    Subject: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mylisz pracę zarobkową z pracą w ogródku w sensie, że jeśli
    > ustawodawca ustanowił ten dzień wolnym to efektem jest to, że INNI
    > mają prawo do wypoczynku, skoro Ty akurat grzebiesz sobie w ogródku. W
    > temat wypoczynku zalicza się również i przede wszystkim nie
    > napierdalanie kosiarką o 8:00 rano w niedzielę.
    > Pisałeś o tolerancji ale zrozumienia tego terminu nie ogarnąłeś.

    Dla mnie napierdalanie kosiarką to czysta przyjemność. W taki sposób
    odpoczywam od dnia codziennego i pracy umysłowej.

    Zabraniasz mi odpoczynku, bo tak sobie umyśliłeś?

    Inni napierdalają kładami czy motocyklami. Jeszcze inni muzykują, ja z
    resztą też, a jeszcze inni kopcą grillami i drą ryje chlejąc piwsko i
    gorzałę.

    Wszystkim chcesz tego zabronić?

    > Agresorem jest ten co hałasuje i nie muszę go ani tolerować ani
    > rozumieć. To agresor, który zakłóca jedyny dzień wolny od pracy, kiedy
    > większość chce odpocząć.

    > Wieś to margines i nie o to tutaj chodzi.

    Margines? :)

    Ty wiesz co ty piszesz?

    > Skoro sobie wybrałeś toksyczne miejsce to nie przenoś tego w inne
    > miejsca na zasadzie "bo ja tak mam".

    W jakie inne miejsca? Poza tym niby dlaczego chcesz terroryzować
    mieszkańców całego osiedla, bo lubisz pospać do trzynastej?

    Jest ustawowo określona cisza nocna w określonych godzinach. Jak ci nie
    pasuje to się wybuduj gdzieś w lesie z dala od ludzi i tam napawaj się
    błogą ciszą.

    > Nie rozumiesz tego terminu i znów mylisz pojęcia, próbując odwrócić
    > kota ogonem. To nie ja się boję, to właśnie inni boją się takich jak
    > ja a szczególnie katolicy.

    > Niech obchodzą swoje święta w miejscach do tego przeznaczonych a nie
    > paradują po ulicy. Co ciekawe, to ci wierzący taką mają tolerancję, że
    > oni mogą sobie paradować ale nie pozwalają innym. Hipokryzja+.

    Ktoś ci zabrania paradować po ulicy?

    Poza tym pojutrze będzie kolejne święto z paradami. Sam nie chodzę do
    kościoła i uważam się za agnostyka, ale zwyczajowo jak co roku pomagam
    sąsiadom w budowaniu ołtarzy. Jeden z nich nawet zwyczajowo urządzany
    jest w bramie mojej posesji. Jest to tradycja, która się odbywa od wielu
    lat. Niby czemu miałbym teraz ich gonić czy wyganiać?