  • Data: 2016-07-16 23:40:51
    Temat: Re: Taras z sosny termowanej czy desek kompozytowych?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 20:36:32 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Powiedzcie mi, czy modrzew da się pomalować na szaro? Coś jak
    > rozjaśniony grafit?

    Moim zdaniem moze byc ciezko. Modrzew przebija zawsze takim lekkim hm..
    pomaranczem? Czerwienia? Wisnia? Cos w tym guscie. Ja go teraz maluje juz
    czwarty rok na palisander i zrobil sie taki dosc mocno ciemny i juz nie ma
    tego "efektu" blysku jak z poczatku. Mi to pasuje bo stal sie bardziej
    matowy i ciemniejszy niz z poczatku. Ale czy zrobisz z niego typowy szary
    - moim zdaniem olejem moze byc ciezko :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.