  • Data: 2016-07-17 07:57:40
    Temat: Re: Taras z sosny termowanej czy desek kompozytowych?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 00:29:37 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > bedzie splacalo kredyt za nie istniejace mieszkanie. Niby mogli ubezpieczyc od
    > zawalenia bloku. Ale ich nie bylo stac bo ledwie z ratami wyrabiali. Jak da sie

    Nie wmawiaj mi nieistniejacych rzeczy Zenek :) Zaden bank nie da kredytu
    na nieubezpieczona nieruchomosc. Ubezpieczenie to bezwzgledny warunek.
    Podstawowe ubezpieczenie zawsze zawiera ubezpieczenie na mury od zdarzen
    losowych - zwykle nie obejmuje tego, co w srodku. Ale mury sa
    ubezpieczone ZAWSZE :)

    Ja place niecale 200 pln na rok za takie ubezpieczenie na wartosc 350 tys pln
    wiec nie sa to duze pieniadze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.