  • Data: 2011-01-17 17:43:20
    Temat: Re: Test tabletek do zmywarek.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:28:43 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Takiego Heinza nie stac na skalanie wyrobionej przez tyle lat opinii...

    Jakoś producenta obiadków dla niemowląt stać:
    ""Człowiek naiwnie wierzy że dietetycy tak wielkiej znanej firmy wiedzą, co
    dla dziecka najlepsze! Do głowy nie przyszłoby mi, że będą robić takie
    rzeczy kosztem składu zawartości słoiczka. Nigdy więcej gerbera". "Dań z
    mięsem jeszcze nie kupowałam - i po tym artykule na pewno nie kupię".

    Odezwali się też pracownicy firmy: "Dla maksymalizacji zysku zrobi się w
    naszej firmie wszystko, nawet kosztem zdrowia dzieci - pisze jedna z
    pracowniczek firmy - po to, aby polski zakład miał najlepsze wskaźniki w
    rodzinie Nestlé Nutrition". "
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8951717,Koniec_a
    fery_sloiczkowej__Gerber_zmieni_recepture.html