  • Data: 2009-01-06 09:06:30
    Temat: Re: Trochę spóźniony tekst
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 23:49:00 +0100, Barbara Miącz napisał(a):
    > (...)Jadłam kiedyś lebiodę, jest OK tylko
    > u mnie nie rośnie. A gdyby rosła, to szpinak, burak naciowy czy lebiodę
    > chwastem by nazwać trzeba ?

    A jeśli chodzi np. o estetyczne walory - pokrój, urodę roslin - często mam
    ochotę zostawić wszystkie chwasty na grządkach, bo jak spojrzę na rysunki
    Wyspiańskiego, to każdy chwast, nawet oset najzwyklejszy, jest królową
    roślin...
    http://images.google.pl/images?hl=pl&q=wyspia%C5%84s
    ki%20and%20zielnik&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

    :-)