  • Data: 2022-08-15 19:12:28
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 17:59:54 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > .
    > Czytaj - kretyni którzy obecnie są u władzy, polecą gdzie ich miejsce -
    > czyli zapełnią więzienia.
    W to akurat nie wierzę.
    Trochę już odlotów bocianów widziałem w życiu ale nie pamiętam aby jacyś kolejni co
    się do koryta dorwali rozliczyli poprzedników. Wprost przeciwnie, robią to samo co
    poprzednicy tylko na większą skale.
    To tak trochę z boku głównego wątku.
    > Może część mieszkań po nich się zwolni. ;-)
    Tak na poważnie chciałbym aby tak było.