    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Date: Mon, 05 Sep 2022 22:28:02 +0200

    Mon, 5 Sep 2022 08:40:08 -0700 (PDT), w
    <b0d4b40b-392b-4254-b5eb-a6abb6c83587n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    tyle ile kosztuje nowe mieszkanie. W niektórych wystarczy pomalować ściany, wstawić
    nowa wannę i sedes i kupić wykładziny na podłogi. Reszta jest. Potem sukcesywnie
    można robić nieustający remont. Zdaje sobie sprawę że ciężko wam się pogodzić z tym
    że wartość waszych nieruchomości bedzie spadała a wysokość możliwych do uzyskania
    czynszów z najmu może dojść do kosztów własnych.

    > Za stary jestem na eksperymenty z przeprowadzką. Co taki wkurzony jestes?
    Zrozumiałeś że wykres jaki dawałem jest prawdziwy że przyszłość źle rokuje
    właścicielom mieszkań i domów? Nie będę pisał o tym do końca życie. Za niedługi czas
    wy będziecie o tym pisali i utyskiwali na rząd że sami się w chuja na własne życzenie
    zrobiliście.

    Po co wykres skoro jesteś pierdołą odklejoną od rzeczywistości? Nawet jak 100%
    będzie mieszkało we własnym mieszkaniu to i tak mieszkania w miastach będą się
    sprzedawały elegancko. I pustoszały na wsiach i małych mieścinach. Tak jak od
    1000 lat.

    A teraz możesz dalej wklejać swoje pierdy odklejone od realiów.