  • Data: 2020-03-18 23:34:42
    Temat: Re: Wertykulato elektryczny
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2020 o 13:30, Uncle Pete pisze:
    (...)

    > 2019 oczywiście

    Jest to rozpoczęty przeze mnie wątek. Zdecydowałam sie tydzień temu na
    zakup wertykulatora+aeratora w Castoramie. Niecałe 300 zł i tylko 12 kg
    ciężar (co jest dla mnie ważne) w szarym pudełku (nie pamiętam nazwy firmy).
    Dziś jechałam oddać, bo okazał się bublem.
    Niestety Castorama pracuje w zakresie sprzedaż, ale servis jest
    zamknięty i nie przyjmują zwrotów, do czasu odwołania koronowirusa.
    Jeżeli ktoś ma w panie zakup tego sprzętu, to odradzam ten wspomniany
    wyżej przeze mnie.
    Może lepiej szukać tutaj:
    https://webranking.pl/410-wertykulatory.html
    https://www.ceneo.pl/Aeratory_i_wertykulatory

    Ja zdecydowałam się na zakup w sklepie, gdzie tylko sprzedają tego typu
    sprzęt.
    Dziś oglądałam Ikre o 32 cm pola roboczego
    https://www.empik.com/szukaj/produkt?distributor=ikr
    oraz Stige też 32 cm
    https://www.ceneo.pl/33851290
    I coś z tego pewnie kupię, a do Castoramy oddam później ten niewydarzony
    produkt.

    Pozdrawiam Krycha.