  • Data: 2009-05-15 07:41:15
    Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    > pobieranie kasy za te worki to przegięcie
    > jaka tu ekologia?

    Jesli jest (chocby symboliczna) oplata za torbe, to wielu klientow sie
    zastanawia "czy ja na pewno potrzebuje te reklamowke?".
    Nie zauwazyliscie zjawiska, ze jak torby sa darmowe to klienci czesto
    biora je w nadmiarze, bez zastanowienia sie czy potrzebna czy nie? Nie
    mowie, ze wszyscy ale takie zjawisko jest dosc czeste a to zwieksza
    zuzycie toreb i ilosc smieci.

    Zeby nie bylo.. Nie jestem zadnym "ortodoksem".
    Podoba mi sie wolnosc - ci ktorzy uwazaja to zjawisko za proekologiczne
    wybieraja jedne markety, ci ktorych to wkurza maja do wyboru inne.
    Wolnosc wyboru jest piekna. Mnie najbardziej wkurzaja ustawowe nakazy i
    zakazy.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl