  • Data: 2020-11-19 10:06:48
    Temat: Re: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-17 o 21:26, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Nov 2020 19:29:37 +0100, Sir_Robak

    > Ale rozumiem że zlecone firmie? Duża powierzchnia?
    > Lane po całości czy dzielone?
    Pocałości ~ 130 m2

    > Jaką maszynerią szlifowane?

    Globus z tarczami ściernymi.

    > Ja mam teraz dużo czasu. ;)

    Nie powiem że sie nie da! Jak jest czas to spokojnie się uda. Ważne
    jednak żby było równo i z tym klejem też trzeba uważać! Powaga Chłopaki
    kleją ale na podłodze klej smarują co do mm! żeby nie wyszedł poza obrus
    klejonej płytki/panela. Około 20 min klej sie zmienia (widać takie
    poszarzenie i dopiero kleją).
    Następnie docisk bardzo ważny równomierny na tych stalowych walcach a
    dopiero po tym krawędzie rolkami ręcznymi.

    Robak