  • Data: 2020-11-19 08:44:44
    Temat: Re: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 19 listopada 2020 o 07:59:26 UTC+1 WS napisał(a):

    > A jakies nienasiąkliwe, chemioodporne fugi? Epoksydowe?

    Znajdź chętnego który tym fugować będzie chciał;)
    ale fakt faktem ze to przepaść w porównaniu do "zwykłych" fug.
    Np. mapei kerapoxy, tylko min 3mm
    > Chciałem testowo na balkonie zrobić podczas remonu mieszkania, ale jak ekipa o tym
    usłyszała, to o mało zawału nie dostali ;)

    Ano właśnie
    > Skończylo się na zwykłych cementowych
    Balkon i taras mam zafugowany klejem tym co kleiłem płytki. Ponad 10lat już tak jest
    i problemów żadnych