  • Data: 2021-01-18 21:23:26
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz coś udowodnić Użytkownik ale nie jesteś do tego przygotowany. Nie napisałem
    że jestem za całkowitym zakazem aborcji, jak do niepoznaki nazwano morderstwo. W
    dzisiejszych czasach coś takiego jak skrobanka z wpadki, dla kaprysu itp nie powinny
    istnieć. Jedyne aborcję jakie powinny być robione to tylko ze względów zdrowotnych
    lub związanych z przestępstwem takim jak gwalt. Dzieci się nie biorą od bozii tylko w
    wyniku konkretnych działań. Nie chciałby zakazywać tych działań ale chciałbym żeby
    świadomość ludzi podejmujących te działania była na tyle duża żeby umieli skorzystać
    z dziesiatkow metod zabezpieczenia się przed niechciana ciąża. Mamy pedagogów,
    psychologów, socjologów i jeszcze w chuj innych ogow i to oni powinni uświadamiać
    ludzi jak nie robić dzieci, bo robić ludzie potrafią bo mają to w program wpisane i
    robienia nich uczyć nie trzeba. W moim systemie wartości skrobanka na żądanie nie
    istnieje. Jak zrobić żeby nie było skrobanek na rządanie a jedynie aborcje z przyczyn
    medycznych lub niektorych społecznych nie mam pojęcia. Nikt mi nie płaci za
    rozwiązywanie takich problemów a jak bym jako wolontariusz rozwiązał problem to i tak
    nikt się tym nie zainteresuje. Skrobanka na życzenie to morderstwo z premedytacją. Co
    do tego nie mam najmniejszych watpliwosci. Zrobiliśmy z żoną dwójkę dzieci. Potem
    zaczęliśmy uważać. Jak by się trafiło trzecie to byśmy mieli trójkę. Nikt by tego
    trzeciego mnie zamordował.

    To w końcu z czym się nie zgadzasz co ja napisałem? Bo jakoś mam
    nieodparte wrażenie, że mamy dokładnie takie same poglądy w temacie
    aborcji i żeby było ciekawiej w 100% zgodne z poprzednim prawem jakie
    istniało przed PiS-em.

    Ja Tylko Tobie zarzucam, że zaprzeczasz samemu sobie.