  • Data: 2020-09-09 07:05:36
    Temat: Re: Zamrażarka szufladowa help
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-08 o 13:27, Lisciasty pisze:
    > Głupia sprawa. Nigdy w życiu nie kupowałem zamrażarki, zawsze człowiek
    > miał jakieś używki skądś a teraz mus kupić nową.

    Podłączę się, bo też potrzebna nowa. Wyobrażam sobie jak się użytkuje taką
    szufladową. Wygodnie, o ile wprowadzimy jakiś reżim zasiedlania szuflad, których
    powinno być sporo, małych i dużych.

    Ale czegoś chciałoby się skrzyniową. Jak wygląda użytkowanie takiej skrzyni, gdzie
    okaże się, że woreczek z grzybami jest na dnie, przywalony lodowymi cegłami? Na oko
    brakuje mi w skrzyniowych bogatego podzielenia przestrzeni na jakieś pojemniki,
    kosze, podwieszenia, które można łatwo wyjmowac. Ale gdy zajrzę do którejś, jest tam
    duża skrzynia i jakiś mały koszyczek z boku.

    pozdro
    --
    A S