    From: Runt <s...@s...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zlew "gospodarczy" - co "radzi" zenek?
    Date: Mon, 27 Jun 2022 06:06:27 +0200

    W dniu 2022-06-26 o 00:02, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:

    > Wiemy że masz żonę. Dawno zdjęcia swojej żony nie pokazywałaś. Pokaż. Nic tak nie
    cieszy jak cudze nieszczęście.

    collie, żonę ma. a ty nie masz. psa też nie masz, a ciagle szczekasz jak
    pies. to taki irri­ta­ble male syn­drome w czasie twojej andropauzy.

    twoja "żona" to twoja graba, którą juz nic ze swojej przerośniętej
    łechtaczki nie wyciśniesz, a to co nazywasz menstruacją to już ta
    zezowata z kotłowni wielokrotnie ci mówiła - to laksacja.

    keep smille!

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!