  • Data: 2020-11-13 11:22:43
    Temat: Re: Zużycie energii elektrycznej na głowę w Polsce
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-12 o 22:12, Lisciasty pisze:

    > Też tak myślałem w pierwszej chwili, ale chyba samochodem jeździsz,
    > pociąg czasem używasz,
    Ale towary też wożą nie wiem czy nie więcej, więc nadal bardziej podpada
    pod przemysł.

    >komputer i inne zabawki w domu masz. Ktoś to musi
    > wytworzyć a do tego potrzebna jest energia elektryczna ;)
    No ale o tym piszę, to jest to domowe zużycie Kowalskiego, do całości to
    jest te właśnie około 20%. Już dawno mówiłem że energię ludziom mogliby
    rozdawać za darmo, bo obsługa i rozliczenie w cholerę kosztuje, co
    prawda teraz obniżyli znacznie koszty a zużycie poszło do góry ale nadal
    w stosunku do przemysłu są to 'waciki'.

    --
    Janusz