  • Data: 2019-12-18 15:51:29
    Temat: Re: Zużycie gazu
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-18 o 10:00, Kris pisze:

    > Wychodzi mi wiec że grzanie gazem mojej chałupy gazem jest trochę tańsze jak
    węglem.

    Teść ma porównanie w kosztach rocznych
    Gaz tylko do ogrzewania domu i do kuchenki. CWU grzana prądem w 2
    taryfie w łazience wyremontowanej rok wcześniej. Nie opłacało się tego
    przerabiać. Może kiedyś, "przy okazji" następnego remontu.
    Roczne koszty węgiel vs gaz wyszły mu 500 na korzyść gazu. Suma z faktur
    jednego i drugiego, doliczone też butle propan-butan gdy był węgiel. Za
    wrzucanie węgla do piwnicy nie liczyłem nic oprócz browara ;)
    Dom stary, nie ocieplony, mury 40cm cegły, okna 10letnie plastiki.
    Każdy mówił mu, że popłynie z tym gazem, a tu wyszedł lekko na plusie.
    500 w skali roku to niewiele, może kwestia łagodniejszej zimy, traktujmy
    to jako błąd pomiaru. Zysk świętego spokoju nie do ocenienia dla osoby
    poruszającej się całe życie o lasce.

    --
    viktorius