  • Data: 2020-02-17 17:59:56
    Temat: Re: Zużycie gazu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Aktualizacja:
    >
    > Od 27 listopada do dzisiaj zużyłem dokładnie 577m3 gazu
    > Dziennie wychodzi więc ok 7m3
    > 14zł dziennie na grzanie chałupy i CWU
    > Jak dla mnie akceptowalnie
    > 577m3 to jest ok 1150zł czyli równowartość 1,2 tony węgla/48 worków
    > węgla.
    >
    > Węgla schodziło w latach ubiegłych ok 3 tony/sezon grzewczy więc
    > gazem wyjdzie chyba trochę taniej

    Jaki duzy dom?
    U mnie dom 180 metrów ale grzane jest mniej (mysle ze jakies 145 metrów).
    Wychodzi około 500zł miesiecznie za gaz (jakies 8,5 metra dziennie)
    Ocieplony dach, nieocieplony dom, stare zebrowe kalafiory w wiekszosci
    pomieszczen).

    Wychodzi podobnie jak opalanie weglem tyle ze tutaj jest cały czas stała
    temperatura a weglem to były ciągłe skoki w zaleznosci czy w domu był
    ktos kto mogł napalic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken